Demi masa

Saturday, March 17, 2012

I need You damn much, IDM!

Selama ni aku guna IDM.Download bnyk2 smpai lebam mata, aku tak kisah. Tapi sekarang dah tak dpt  dah. Aku punya sedih tu cis macam orang kematian laki. haha. Dalam kelas sempat tanya david gilbert. Bila dia kata dia pun guna IDM. Mulanya happy  aku tu macam dapat  tet..haha...Tapi yang tak bestnya dia x reti bg tips sebab kawan dia yang buatkan IDM tu.. AKu jusut betul sekarang mengenangkan IDM ni..Tolonglah semoga aku jumpa orang yang pandai crack IDM ni.. Sebab aku terpaksa guna download manual yang berjam-jam lama sampai kebas punggung...  Terpaksalah menyedut m-v and drama dari orang lain. huhu.. Tapi takpa lah better aku tengok buzzer beat.. tengok yamapi aku..kot-kot kekecewaan aku tu hilang sikit-sikit tengok yamapi..mbahahaha...Btw aku dah plan dah klu IDM dah ok aku pulun berabis suma movie and drama yamapi berlakon.... Oh kesian kim hyun joong aku dah kurang sukakan dia dah..hehehe...Minat aku dah pegi ke jepun-jepun dah. Salahkan buzzer beat, paradise kiss and salahkan yamapi sebab aku beralih. hahaha. Sampai presentation pun pasal yamapi.gila.
Alahai IDM, please la oka minah download ni tak sabar nak tengok code blue..ahaha..

P/s : ~ aku suka Yamapi.. Kalau ada orang ala-ala Yamapi kan bagus. Setuju saja! haha.

No comments:

Post a Comment