Demi masa

Saturday, March 16, 2013

*&^%$#@

Aku rasa hari ni paling ______  untuk tahun ni..entah kenapa. Susah juga mau cakap dengan kawan nanti tu kawan story mory dengan si dia.. Jadi aku tulis sini jakla...
Aku nda tau mau cakap macam mana kalau ada kawan sendiri mulut macam tuttttttttttttttttttttttttt....
nda pandai jaga hati kawan sendiri, 
cakap main lepas, 
seolah-olah macam dia jak perfect..
ya aku tau aku nda perfect...
sangat tau... 
tapi jangan cakap benda yang boleh mengguris hati orang.

.-_-

Tiba-tiba aku rindu dengan kawan-kawan lama aku
 sebab kalau aku tengah sedih diorang pujukkan...
 kalau menangis diorang pun ikut nangis.

Nia.... Rin.....aku sedih ni... -_-

: (

Tapi nda pa...aku think positif jak.
mungkin dia memang begitu kan. nda pa Ain setiap orang kan ada kelebihan dan kekurangan.. Jadi nda payah mau emo sangat...senyum jak

Abis praktikal nanti insyaAllah x jumpa sudah tu orang...sabar jakla ain..

okla aku penat tulis panjang 
salam

p/s : Senyum saja AIN walaupun senyum plastik.. senyum jua tu ....^_____________^


No comments:

Post a Comment