Demi masa

Wednesday, June 8, 2011

Twin ^_^

Apa perasaan korang bila berjumpa dengan orang yang muka seiras dengan muka kita? Mesti rasa teruja kan..mesti rasa best...

opsss lupa ..gambar di atas ni bukan aku...nama dia joyce/jancey  jepinus...Biasa orang panggil budak Joyce ni "che-che"...(comel nama dia kan ^_^)..Dia  ni kristian...orang kadazan dusun...Okay..cuba tengok muka Che-che  betul-betul....amati wajahnya..hehe...Ada sikit macam aku.

Sebenarnya aku masih confius jugak apa benda yang sama dengan muka aku dengan muka dia. Tapi bila che-che sendiri yang kata muka kitaorang macam sama, aku pun ya ya jak lah..hehe.


Tapi masa mula-mula  aku jumpa Che-che ni, aku terpegun jugak sebab time tu aku rasa macam tengok cermin bila berdiri dekat Che-che..hihi..macam twin...Disebabkan muka kitaorang yang macam "lebih kurang tu jugaklah kami mesra.

Dan aku rasa selesa berkawan dengan dia walhal dia kira muda sikit lah dari aku..Aku tak kata aku TUA...Tak..Tak...hehe(ndak terima hakikat betul la pompuan ni..haha)..ok lah banyak bunyi pulak aku ni kan...Apa kata.korang layan syakla gambar dia dengan aku yang dikatakan sama tu erk...

No comments:

Post a Comment