Demi masa

Monday, March 26, 2012

Apa yang aku suka dan aku tak suka

Berikut adalah (hahaha mangkuk hayun.skema sungguh kan aku..haha)

Aku suka hello kitty macam hari tu aku ternampak hello kitty besar punya terus aku peluk hello kitty tu. Sekali tengok ada kawan tengok..malu pula aku. Haha. Tapi kalau realiti kucing aku takkan sentuh sebab aku geli bila dia gesel-gesel badan pegi kaki aku. Tapi kan arwah atuk pernah kata rumah malaikat takkan masuk kalau ada patung. hurm jadi aku simpan dalam kotak suma patung dulu-dulu.Bercakap pasal atuk aku rindu pula dekat dia..Al-fatihah..Kalaulah ada lelaki yang boleh jadi pendamping hidup..aku nak yang macam sikap atuk..hehe

Bumper car. Ok dulu-dulu aku memang fanatik gila dengan game ni need speed underground. Tapi kalau main ting-tong yang kereta-kereta aku fail di situ.Lagi satu kalau belajar memandu pun aku fail jugak..hehe Aku takut sebenarnya..Tapi kalau bumper car kau bagi aku 1 jam pun aku boleh drift macam initial D tu..haha. Mana kau mau cari perempuan begini..haha(pengsan). Tapi betul ada masa aku akan pergi bumper car. Kalau dibagi pilihan tengok wayang dengan bumper car. Aku pilih bumper car haha...

Aku suka bergambar tapi aku tak suka publish di mana2. Sebab aku tau mesti ada risiko punya. Tapi hairan budak sekarang bergambar sikit terus upload seolah-seolah macam tiada rasa bersalah. Seolah-olah akan hidup terus walhal kita tak pernah tau maut di depan-depam kita entah-entah esok kita mati kita tak sempat delete gambar tersebut. Sebab tu aku delete gambar aku dalam fb and blog. Gambar aku untuk tatapan aku dan famili sahaja. Lagipun perempuan ni kan fitnah dunia.

Aku pernah kata aku suka mee tauhu, sanggar cheese and nasi lalap lagi satu milo ais jagung. Alhamdulillah tuhan mendengar doa aku tetiba aku terjumpa benda2 tu cne walaupun takda sesedap d tempat sendiri kira ok la.

Blog and download movie. Oh ni memang faveret aku hihi..Kalau fb aku kurang sikit nda taula kenapa. Bosan mungkin.

Mangga Epal. Masa dengan arwah atuk dulu aku selalu makan benda  ni. Siap atuk suapkan lagi .Sekarang dah besar manada orang nak suapkal lagi. Kalau Adik aku suapkan kasar betul haha...

Aku tak suka (biarlah benda ni rahsia..haha..macamlah orang nak tau.)
Sikap menjengkelkan kadang buat aku menyampah
Bila kita percaya, dikhianati...itu aku benci
         

No comments:

Post a Comment