Demi masa

Saturday, August 20, 2011

sedihnya wuwu

aaaaaaaaa.....Sedihnya sebab aku dah xdapat nak tengok Heartstrings...haha...(pasal ni rupanya minah ni tulis). Macam kena block utk download heartstrings..wuwuwu...Tapi xpalah aku kuatkan semangat dan mengagahkan diri untuk tidak bersedih...hehe. Apa boleh buat terpaksalah aku baca blog-blog kpop orang semata-mata nak tau sangat kesudahan drama tu..hihi. Sandi jugak aku ni obses betul dengan korea-korea ni... Tapi xla keobsesan aku tu melampau  berpadala jugak konon xla sampai makan drama korea, tidur drama korea...Tak dala...(kononnyala)...hehe.. Mudah-mudahan aku dapatla tengok cerita tu nanti... Sabar..sabar...demi (gyo won aka aku kononnya hihih) Park Shin Hye & Lee Shin  ( Jung Yong Hwa Oppaku)..aku akan bersabar....(uwek...pengsan!!!!)
^____^

 Endu..kesian aku terpaksa baca review orang sejakla...wuwuwuwu...

Heartstrings episode 15..

finally.. Heartstrings drama just finish last night..
i'm so touched with this drama.
this is best drama for Shinhye and Yonghwa who ever i watch..
(hhmm.. YongHwa just own 2 drama, YAB and Heartstrings.. hihihi) ! 

in the last eps, Shinhye dance & kissu again with Yonghwa.. kyaaa
(don't be jealous Sukpa! :P)

you can watch the last eps on here ! ^^




p/s : Park Shin Hye tu macam aku...lalalalala ^_^ (hahaha bajet korea jap..xda gak orang tau)


No comments:

Post a Comment