Demi masa

Monday, June 27, 2011

Perlu tajuk jugak ka?

"HOI !!! TUAN PUNYA BLOG....KENAPA KAU MALAS BUAT ENTRY????"

hahahaha..gila...kawan aku tetiba mesej meroyan begini...Apa ku jawab?

(dengan muka sengih-sengih macam kerang busuk..eh..eh kerang wangi..(tym mesej pun senyum macamlah c kawan tu nampak aku senyum..hihi..)  (^_^)
"kejap ya der..haha.....belum gatal tangan aku nak tulis-tulis entry...hahaha~"

ok la bai..aku tulis entry jugak...heheh.. Demi mu..kehkehkeh...kawan punya pasal..iya iya saja la kan...

p/s :~ tukang antar mesej~..Apa kes ko suka baca blog aku ...pun aku ndak tau..Aku sendiri tengok blog aku macam eee boring..hahaha..ndapa..demimu aku tulis juakla ya la...

em..aku ndak pasti kalau follower aku baca blog aku @ x..tapi bila tengok review..alahai banyak jugak curi-curi tengok..sebab mencecah 300 lbh la preview walhal aku baru start blog feb tadik...em...ada kawan ku start blog 2007 tapi preview cuma 67 kali...(eheh aku perasan la blog ku bnyk dibaca.konon.padahal..org bukak pastu kuar (mungkin)..haha..tak kisah la der..aku tulis untuk kepuasan diri aku, untuk renungan aku sendiri n bestriend aku...Lepas ni aku selitkan jugakla info-info sebab aku rasa kalau cerita perihal personal.Aku tak berapa best sangat (bagi aku hal peribadi tetap hal peribadi) ehem...ehem..sudah la kau ain banyak cakap!...haha~(mesti dalam hati kamu cakap begitu kan..haha)...

okbai!!

No comments:

Post a Comment