Demi masa

Wednesday, February 16, 2011

part 3 : SSH :sahabat sepanjang hayat

direct to the point...okie....^^,

9.gini norela
opss..sorry nama dia gini norlela....em kecik2 jak orangnya...tp kecik2 cili padi u..haha..em dia ne baik orgnya(bukan aq propa la tp suma yg aq tulis sal kawan2 ne memang baik punya...kan gini..^^,)
masih ingat lg tym skola dlu dia slalu bawa kuih dr ruma...n aq pun dengan selambanya akan join dia mam kuih..ada 1 hari 2 dia bawa kuih 'general mabo'(xclap nama kuih tu...ka askar mabo nama kuih tu pun aq tak tau..apa da ko ni ain nama kuih pun  tak tau..tau makan jerk saya ni..haha)em 1st tym aku makan benda tu.....seyes 1st tym...^^,...sedap you....hihi...kadang2 kan kluada problem mesti mengadu sama dia...n sebaliknya....lama sdh kami x jumpa sbb dia study jauh nun d semenanjung sana..nasib baik ada teknologi fb ne baru la dpt huhahuha balik dgn dia ne.....

10.al-nazirul mubin
yang ne plak kawan aku...yang dikenalkan oleh c gini norlela...lama dh kitaorg kenal since awal 2009...em dia ne muda setahun dr aku.....dia ne kan slalu panggil aku 'kakak'....haha...aq pernah kta xpayah pgl kakak juz pggl nama jak....sbb klu dia pggl kakak..sah2 ketara tua aku di situ..hahaha....em dia ne jugak la tempat aku share klu ada masalah...begitulah jua sebaliknya..well sharing is caring..rite??..hehehe..apa lg aku nak kata sal dia ne...terlalu bnyk kebaikan budak ne....bagiku dia ne mcm adik lelaki aku g2...opss korang x dptla ngorat dia sbb dia dh bpunya.....^^,

11.hariati
ya allah..aku btul2 terlupa nama dia ne...ehehe..sorry har...yg ne pun bestfriend aku jua...klu plg kg selalu sama2.....dia ne alim orgnya..pendiam(kadang2 tp kadang2 huhahuha jua ya)...klu aq dgn dia ne jarang jua bcakap.sbb suda memang dia bgtu pdiam...hihi...em dia ne suka btul dengar lagu lama..lagu rock kapak tu..yg tangkap leleh...hehe..ada memory yg paling..paling..paling  lucu sekali(darjah perbandingan terlewe'2 sda pgunaannya)haha..tp aku x dpt la mo crita d cne....tp klu kawan2 yg 1bilik masa 7 khadijah dulu mcm farida,suzee,,odet,ros,yong,min,lai,nia,har sendiri  mesti tau apa kan...hihihi......em c har ne kan even dia pdiam..even kami jarang contact sda yg paling aku terharu...bila dia 1st person wish bday aku tahun lalu tepat jam 12 tgh malam msj aku 'happy bday yen'....uwaaa...terharu aku..em ndak taw la siapa lepas ni yang akan jd 1st wish bday aku...hehe..

12.nurazima badri, suelah abdul dani, nurfazhela rashid,siti saleha, ervianti sri novie, fatima
yg ne plak aq gabung skali. diorg ne kawan 1klas masa fm.6 ...
masing2 ada karakter sendiri..czima yang lucu2..slalu buat aku ketawa....mcm2 lg la...c suelah plak selalu teman aku p mana2..pastu selalu spen aku klu kami sama2 on duty d lebry...hehe..thanks sue....dia ne jenis huhahuha sama mcm aku....tp kami huhahuha bertempat la kan....^^, ok c fazhela plak pdiam orgnya tp kami memang rapat..baik orgnya...begitu jua dgn c ct saleha,fatima & novie...suma kawan aku baik2 belaka....^^,

13.yazri,dayat,zerul,chan sau chang
ne kwn aq yg  rapat gak..kelakar jua klu ingat diorg ne..dayat slalu nasihat sal keagamaan,zairul selalu lukis anime utk aku ^^,.chan sau chang kawan aku bergaduh tp dia baik n yazri plak kawan aq kamceng jua kami tp skrg lost contact sda..em masing2 bz dgn hal masing2...dgn yazri ne satu perkara yg aku ingat..bila tym diorg main lempar2 kertas yg dironyok dgn c chan,odet,ros  entah macamana kena kepala aq..haha...so apalagi aq lempar balik la dgn yazri..haha smpai cgu dtg baru habis lempar2 kertas...yazri..yazri....^^,

p:s~ okie....entry fasal SSH da habis da...kpd kawan2 yg aku x sempat tulis sorry...lain kali aku tulis lg ea....^^,


No comments:

Post a Comment